Please log in to view the contents

Vellykket årsmøte i Region Vest

Av Joachim Dagenborg
February 2017

Mandag 6.februar var det årsmøte i Bergen for Region Vest på Scandic Byparken Hotel. Region Vest består av fylkene Sogn og Fjordane, Rogaland og Hordaland.

Årsmøtet startet med et godt besøkt medlemsmøte som var åpent for alle. Region Vest hadde invitert Janet Usken fra Netpower Web Solutions til å snakke om hvordan man kan få salg ved å bruke facebook. Janet har Mastergrad i Facebook og er en populær foredragsholder. Det forstår vi godt, ettersom foredraget var svært nyttig og vi fikk mange tips til hvordan vi bedre kan utnytte facebook for å drive med salg.

Slik satser Bedriftsforbundet på kommunikasjon!

Etter foredraget til Janet snakke vår nyansatte kommunikasjonssjef Marit Momrak Wright om hvordan Bedriftsforbundet skal jobbe med kommunikasjon i året som kommer. Marit snakket også om hvilke politiske saker vi skal løfte for medlemmene våre opp mot valgkampen og i media.

Nytt styre ble valgt på årsmøte

Etter litt mat og mingling var det duket for årsmøte. Region Vest startet med å diskutere blant annet eiendomsskatt, skjemaveldet og smilefjesordningen for restauranter.

Årsmøte ble gjennomført og et nytt styre ble valg. Kristine Wallevik ble takket av som leder etter en strålende innsats som leder av Region Vest i fem år! Stafettpinnen ble gitt videre til Edita Jakubkiene, som holder til i Bergen og driver Bergensbygg AS.

Nytt styre i Region Vest

Leder: Edita Jakubkiene
Nestleder: Erling Birkeland
Styremedlemmer: Ole Gabriel Holmesland, Vidar Hagen, Einar M.Heggland
Varamedlemmer: Kristine Wallevik, Arild Birkeland, Svein Kristiansen

Joachim Dagenborg
Joachim Dagenborg (38) er kommunikasjonssjef i Bedriftsforbundet. I tillegg til erfaringen som politikk- og økonomijournalist i nyhetsbyrået Reuters gjennom de siste ti årene, har Dagenborg blant annet jobbet i Moss avis, E24 og Aftenposten. Han har utdannelse innen kultur og samfunnsvitenskap fra Universitetet i Bergen, med fordypning i offentlig forvaltning og norsk politisk historie.

,