Please log in to view the contents

PVI har inngått kollektivt medlemskap i Bedriftsforbundet

Av Joachim Dagenborg
September 2017

Profesjonelle Vergers Interesseorganisasjon (PVI) har inngått kollektivt medlemskap i Bedriftsforbundet. PVI er for faste verger som er oppnevnt av Fylkesmannen, og de er høringsinstans for myndighetene.Deres målsetning er å bedre vergers arbeidsvilkår.

Publisert 28 september, 2017

Gjennom medlemskapet i Bedriftsforbundet har de fått en svært god forsikringsavtale for sine medlemmer, de får tilgang til blant annet gratis juridisk rådgivning, gode rabattordninger, billigere flybilletter, leiebil, drivstoff, strøm og telefoni, samt en god pensjonsordning gjennom KLP. I tillegg kan alle medlemmer i Bedriftsforbundet delta på kurs innen ulike tema.

Joachim Dagenborg
Joachim Dagenborg (38) er kommunikasjonssjef i Bedriftsforbundet. I tillegg til erfaringen som politikk- og økonomijournalist i nyhetsbyrået Reuters gjennom de siste ti årene, har Dagenborg blant annet jobbet i Moss avis, E24 og Aftenposten. Han har utdannelse innen kultur og samfunnsvitenskap fra Universitetet i Bergen, med fordypning i offentlig forvaltning og norsk politisk historie.

,