Please log in to view the contents

Vi har nytt styre

Av Charlotte
June 2017

I forbindelse med Bedriftsforbundets kongress i Trondheim forrige helg, ble det blant annet valgt nytt styre og vedtatt forbundets næringspolitiske program for perioden 2017-2019.

Publisert 17.6.2017

Under presenteres styret, samt en oppsummering av de viktigste sakene fra det næringspolitiske programmet.

Nyvalgt styreleder er Sigfred Steien. Han har vært aktiv i forbundet i mange år, og satt i forrige periode i forbundsstyret. Sigfred driver bedriften Klimaservice AS, et ingeniør- og entreprenørfirma med 15 ansatte som kobler ventilasjonsteknikk og blikkenslagerfaget.

– Jeg gleder meg til å gå inn som styreformann i Bedriftsforbundet, og få bidra enda mer til arbeidet for små- og mellomstore bedrifter i Norge. Arbeidet jeg har fått vært med på som styremedlem har vært spennende og utfordrende, og jeg tar det som en tillitserklæring å få være styreformann. Vi skal fortsette veksten vi har klart å skape den siste tiden, og sette våre medlemmers interesser på den nasjonale agendaen, sier den nyvalgte styreformannen, Sigfred Steien.

Nestleder

Linda Furulund, Kunstgjødsel AS
Linda satt som nestleder i forrige periode, og har vært tidligere aktiv i Region Sør. Hun driver bedriften Kunstgjødsel AS, et firma som kombinerer kultur og næring.

Øvrige styremedlemmer

• Ove Bjørn Olsen, Sandviken Center AS
  • Håvard Tandstad, Møbeltre AS
  • Stina Lippestad, Lintho Steinmiljø AS