Webinar: Erfaringer med GDPR og datasikkerhet etter regelverket som trådte i kraft mai 2018

De nye reglene i forbindelse med GDPR trådte i kraft i mai 2018. På webinaret får du innsikt i hvilke erfaringer man har gjort seg hva angår datasikkerhet i tråd med regelverket, og hva som er viktig for deg fremover.

Hva er et webinar?

På et webseminar deltar du via din egen PC. Du kan i utganspunkte bruke innebygd høytaler i PC-en for å delta, men det kan være en fordel med et headset for ikke å forstyrre andre rundt deg. I noen av webinarene vil det også være muligheter for kursdeltakerne og stille spørsmål underveis. Hvis man har en mic på maskinen eller et headset med mic, kan man da stille disse spørsmålene muntlig. Hvis ikke, kan man også  stille spørsmålene i en egen chat i programmet.

Hva skjer når jeg har meldt meg på?

Du får tilsendt en bekreftelse på din påmelding. Før webinaret starter får du tilsent en lenke på den eposten du meldte deg på med, som du trykker på når webinaret starter.

Praktisk informasjon:

Dato: Onsdag 15.august
Tid: Kl. 12.00-13.00
Sted: WEBINAR

15 august
kl. 12:00 til kl.13:00

Flere arrangementer

onsdag 15 august 2018

Skatteetaten trenger din hjelp!

Skatteetaten arbeider med å redusere mulighetene for å drive næringsvirksomhet i det skjulte. De ønsker å gjennomføre noen fokusgruppeintervjuer med bedriftseiere / -ledere. Kanskje du har muligheten?