Webinar: Erfaringer med GDPR og datasikkerhet etter regelverket som trådte i kraft mai 2018

De nye reglene i forbindelse med GDPR trådte i kraft i mai 2018. På webinaret får du innsikt i hvilke erfaringer man har gjort seg hva angår datasikkerhet i tråd med regelverket, og hva som er viktig for deg fremover.

Hva er et webinar?

På et webseminar deltar du via din egen PC. Du kan i utganspunkte bruke innebygd høytaler i PC-en for å delta, men det kan være en fordel med et headset for ikke å forstyrre andre rundt deg. I noen av webinarene vil det også være muligheter for kursdeltakerne og stille spørsmål underveis. Hvis man har en mic på maskinen eller et headset med mic, kan man da stille disse spørsmålene muntlig. Hvis ikke, kan man også  stille spørsmålene i en egen chat i programmet.

Hva skjer når jeg har meldt meg på?

Du får tilsendt en bekreftelse på din påmelding. Før webinaret starter får du tilsent en lenke på den eposten du meldte deg på med, som du trykker på når webinaret starter.

Praktisk informasjon:

Dato: Fredag 1.juni
Tid: Kl. 13.00-13.45
Sted: WEBINAR

Meld deg på her....

01 juni
kl. 13.00 - 13.45
WEBINAR

Flere arrangementer

Bli med Bedriftsforbundet til Seed Forum Global
tirsdag 12 juni 2018

Bli med på årets største investor- og gründerevent på Operahuset i Oslo 12. juni. Registrer deg med promokode "bedriftsforbundet" og få svært gode rabatter!