Bergen Business Expo / Årsmøte Bedriftsforbundet region Vest

Slå to fluer i en smekk; Bli med på regionens fremste plattform for å utvikle forretningsmuligheter og bringe forretningsmessige ressurser sammen under ett tak, og årsmøtet til Bedriftsforbundets region Vest.

Utstillingsgulvet i Bergen Expo vil bli befolket av alle fra regionens største selskaper til små og vitale servicefirmaer, detaljhandel, lokale underholdningsfirmaer, restauranter og cateringfirmaer, som alle spiller en verdifull rolle i å drive regionens økonomi.

Årsmøtet i Bedriftsforbundets region Vest vil ta opp relevante og interessante saker for deg som medlem, og du kan knytte nettverk med relevante relasjoner.

Praktisk informasjon:

Dato: 20.mars 2018
Tid: Kl. 09.00-17.00
Sted: Scandic Flesland
20 mars til 20 mars
kl. 09:00 - 17: 00
Scandic Flesland
Lønningsvegen 9, 5258 Blomsterdalen

Flere arrangementer

"Hva du som SMB-leder må vite om den nye personvernlovgivningen (GDPR)" (Tromsø)
tirsdag 13 mars 2018

Velkommen til gratis foredrag om hva du som leder av en liten eller mellomstor bedrift må vite om den nye personvernlovgivningen som trer i kraft i mai 2018 (for medlemmer og ikke-medlemmer). Før foredraget blir det årsmøte for Bedriftsforbundet region Nord, hvis du eventuelt ønsker å delta på dette også.

Bli valgt fremfor konkurrenten din (markedsføring og kommunikasjon)!
onsdag 14 mars 2018

Glem store, dyre papirbunker uten mål og mening. Det finnes andre metoder for den som vil ha sin plass i solen, og som sikrer deg kommunikasjon som er unik. Bli med på frokostmøte og få input på hva som skal til for å bli valgt oftere!