28 september, 12:28

Nesteleder i PVI og adm.dir. Bedriftsforbundet Olaf Thommessen

Profesjonelle Vergers Interesseorganisasjon (PVI) har inngått kollektivt medlemskap i Bedriftsforbundet. PVI er for faste verger som er oppnevnt av Fylkesmannen, og de er høringsinstans for myndighetene. Deres målsetning er å bedre vergers arbeidsvilkår. Gjennom medlemskapet i Bedriftsforbundet har de fått en svært god forsikringsavtale for sine medlemmer, de får tilgang til blant annet gratis juridisk rådgivning, gode rabattordninger, billigere flybilletter, leiebil, drivstoff, strøm og telefoni, samt en god pensjonsordning gjennom KLP. I tillegg kan alle medlemmer i Bedriftsforbundet delta på kurs innen ulike tema.

Avbildet: Nestleder i PVI, Etir Fjeld og administrerende direktør for Bedriftsforbundet, Olaf Thommessen.

Liker du denne artikkelen? Del den med vennene dine!