Rabattavtaler for medlemmer

Reduser bedriftens kostnader med medlemsfordeler fra Bedriftsforbundet.

Sammen skaper vi en mer lønnsom hverdag.

Send e-post

Vi har fremforhandlet gode innkjøpsavtaler for medlemmene, slik at bedriften kan oppnå besparelser og kutte kostnadene til drivstoff, kontorrekvisita, telefoni, reiser med mer. Nedenfor finner du en liste over alle avtalene.

NB! Du må logge på medlemsnettet med brukernavn og passord (logg inn øverst til høyre) for å se de konkrete avtalene og rabattene: Du trykker på overskriftene (eks. "Dustin" eller "Esso") for å se fordelene dine!

Er du ikke medlem eller mangler tilgang? Kontakt oss på eller tlf. 23 35 70 10, så forteller vi deg mer om avtalene og hjelper deg i gang.

Dipperdipper logo lite

Vi er glade for å kunne tilby Bedriftsforbundets medlemmer et eksklusivt tilbud hos Dipper – et norsk mobilselskap, skreddersydd for små å mellomstore bedrifter.  Som kunde hos Dipper får du 100 % suveren Telenordekning helt uten begrensninger. Du får oversiktlig abonnementer, flotte tilleggstjenester, og ingen liten skrift. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

DustinDustin

Dustin; Samarbeidspartner på IKT-løsninger med tilhørende utstyr! Som medlem i Bedriftsforbundet får du tilgang på en av markedets beste IKT-løsninger og konkurransedyktige priser på produkter fra Dustin sitt varesortiment. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

FjordkraftFjordkraft_m_slagord_RGB.gif

Fjordkraft og Bedriftsforbundet har inngått et samarbeid som gjør at din bedrift kan få mer for pengene. Fjordkraft tilbyr skreddersydde strømavtaler, enten bedriften din ønsker en enkel spotavtale eller har behov for en mer forutsigbar strømavtale med sikring. Som medlem i Bedriftsforbundet kan du spare mellom 5.000 og 10.000 kroner i påslag i året hvis du bruker avtalen! Husk å logge inn for å se rabattene dine!

norengros2_medium.png

NorEngros (kontormateriell, møbler m.m.)

NorEngros as gir rabatt til Bedriftsforbundets medlemmer på kontor- og datamateriell, emballasje, storhusholdningsartikler, møbler og innredningsløsninger gjennom sine forhandlere over hele landet. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

Hurtigruta1

Hurtigruta Carglass

Som medlem i Bedriftsforbundet får du nå en kjempegod avtale med Hurtigruta Carglass! De er landsdekkende, og kan hjelpe deg uansett hvilken glasskade du har fått. De reparerer steinsprutskader og skifter bilglass uansett bilmerke eller -modell, og trenger bilen din å kalibreres etter ruteskift utfører de dette. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

Swedbank Kredittkortinnløsning swedbank liten

Med kredittkortinnløsning hos Swedbank får du lavere serviceavgift og blant annet ingen faste månedsavgifter (avtaleskjema med priser ved innlogging). Husk å logge inn for å se rabattene dine!

Esso2_medium.png

ESSO: Drivstoff og bilvask

Med Esso Card og Esso MasterCard får både bedriften og de ansatte gode rabatter på drivstoff og bilvask. ESSO har mange stasjoner over det ganske land. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

Drivstoff fra Cirkle Kcklogo1

Nå kan Bedriftsforbundet tilby rabatt på drivstoff hos Cirkle K ved bruk av firmakort. Circle K Norge driver 473 drivstoffutsalg i Norge, 304 av dem er fullservice bensinstasjoner langs veien. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

norwegian2 mediumFlyreiser med Norwegian

Nå har Bedriftsforbundets reiseavtaler blitt enda bedre. I samarbeid med Tradinghouse, kan vi nå tilby rabatter når du eller dine ansatte flyr med Norwegian. Helt eksklusivt for våre medlemmer. CashPoints opparbeides i tillegg til rabatt. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

thon2 mediumHotellovernatting hos THON

Nå kan du bo enda billigere hos Thon Hotels. I samarbeid med Tradinghouse, kan Bedriftsforbundet tilby en eksklusiv avtale på hotell. I tillegg får alle kunder som skal arrangere kurs og konferanse, en egen kontaktperson som tilrettelegger og finner egnet sted for arrangementet. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

Avis Bilutleieavis 200px

Med faste, lave priser hos Avis vil du alltid få den mest gunstige avtalen. Som medlem hos Bedriftsforbundet vil du hos Avis få faste priser på personbiler og 20 % på nyttekjøretøy. Blir du medlem av vårt lojalitetsprogram vil du også kunne oppnå flere fordeler. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

hertz2 medium

Hertz leiebil

Nå har leiebil blitt enda billigere. I samarbeid med Tradinghouse, kan Bedriftsforbundet tilby billigere leiebil til sine medlemmer. I tillegg får du gratis oppgradert til Hertz Gold Plus Reward, som vil gi enda bedre priser og fordeler. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

Kredittkort hos Eurocardeurocard medium

Rabatt på årsavgift for kredittkort fra Eurocard. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

Egeninkasso hos SolventSolvent2 medium

Trege betalere? Tap på konkurser? Saker som ligger lenge hos et inkassobyrå? Det finnes en løsning! Et relativt ukjent lovverk gir norske næringsdrivende samme rettigheter som Staten ved inndrivelse av utestående fordringer. Inkassobyrå er derfor kun en tidkrevende og kostbar omvei, både for deg og for kundene dine - Solvent kan hjelpe! Husk å logge inn for å se rabattene dine!

Helsedesign (Bedriftshelsetjeneste, HMS m.m.)

Helsedesign.gif

Bedriftsforbundet har inngått en samarbeidsavtale med Helsedesign, som lever mange relevante produkter som Bedriftshelsetjeneste (BHT), HMS-systemer og internkontroll for alkohol og mat. Som medlem i Bedriftsforbundet får du 25% rabatt på Bedriftshelsetjeneste og internkontroll. På den måten kan du føle deg trygg på at du gjør lovpålagte oppgaver for din bransje riktig i henhold til lover og forskrifter. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

visma2 mediumVISMA: Overvåkning av anbud

Med en skreddersydd overvåking er du alltid oppdatert på kunngjøringer. Visma Opic Anbudsvarsel har mye informasjon som vil kunne hjelpe deg å overvåke anbud, konkurrenter og potensielle kunder. All informasjon er tilgjengelig i et moderne, brukervennlig og webbasert verktøy. Som medlem av Bedriftsforbundet får du Visma Anbudsvarsel til rabatterte priser. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

proffForalt2 mediumKredittinformasjon m.m. Proff Forvalt

Proff Forvalt tilbyr regnskaps- og kredittinformasjon om norske bedrifter, samt verktøy for markedsovervåkning og selektering til gunstige medlemspriser. Løsningen tilbyr også kjøp av kredittinformasjon fra utlandet. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

WEX Telematics: Elektronisk kjørebok

WEX Telematics_June16-kopi.png

Trenger du elektronisk kjørebok? Som medlem av Bedriftsforbundet anbefaler vi at du benytter WEX Telematics og knytter det opp mot Esso Firmakortet. Få enkelt kontroll over bilparken i med WEX Telematics – flåtestyringssystemet for dine biler. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

Kredittkortinnløsning hos Swedbank

Swedbank Card Services er Nordens største kortinnløser på Visa og MasterCard, og tilbyr våre medlemmer gode betingelser. Lavere fremforhandlet serviceavgift, ingen oppstartsavgift, ingen faste gebyrer, omsetning utbetalt neste dag, bruttooppgjør og kundeservice hverdager og helg. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

Dinepenger2 mediumØkonominyheter fra Dine Penger

Dine penger gir medlemsrabatt på årsabonnement på tidsskriftet. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

liten_logo_MakeAS.png

Nyhetsbrev og e-postmartkedsføring

Markedsføring av din bedrift kan nå gjøres gjennom Bedriftsforbundets avtale med Make AS. Make AS tilbyr brukervennlig verktøy for nyhetsbrev og e-postmarkedsføring, sms, undersøkelser og konkurranser skreddersydd for små og mellomstore bedrifter i Norge. Alle medlemmer får 30% rabatt på Make sine produkter og tjenester, samt gratis introduksjonskurs, support, og hjelp til overgang fra andre systemer. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

bladkungen_liten.png

Spar tid og penger med Bladpakken!

Bedriftsforbundet har inngått en kjedeavtale med Bladkongen! Som medlem i Bedriftsforbundet får du nå opptil 70% rabatt på et stort utvalg av magasiner og blader fra Bladkongen! Med bladpakken kan dine kunder og ansatte få ferskt og variert lesestoff på arbeidsplassen. Du kan velge mellom hele 28 ulike kategorier av ulike blader. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

Salt_Concept.png

Bygg omdømme med Salt

Hvorfor skal kundene velge deg og ikke konkurrenten? Vi i Salt Concepts as har spesialisert oss på å lage konsepter –  eller den røde tråden du trenger gjennom all markedsføring, med slagord og visuelle føringer. Dette er en strategipakke skreddersydd for Bedriftsforbundet medlemmer til superpris. Vi finner argumentene som skiller deg fra konkurrentene og gjør det lettere å forstå hvorfor man skal velge deg.  Dette gjør vi ved hjelp av metoden Speedbranding. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

VoicetoVoice_liten.jpg

Voice2Voice Callsentertjenester

Voice2Voice AS er ett av Norges ledene firmaer innen telefonsalg, møtebooking og kundeservice-relaterte tjenester, som for eksempel sentralbordtjenester, samt Backoffice tjenester. Siden oppstart har de sammen med Nordma vært aktiv og tatt del i arbeidet med å utvikle callsentervirksomhet i Norge. Som medlem i Bedriftsforbundet får du muligheten til å bruke Callsentertjenester til priser som er langt under normal markedspris. Voice2Voice har siden oppstart vært aktivt med i Nordma og tar aktivt del i arbeidet med å utvikle callcenter bransjen i Norge. Husk å logge inn for å se rabattene dine!

lowres

Skattebetalerforeningen

Alle medlemmer i Bedriftsforbundet får en times gratis rådgivning gjennom Skattebetalerforeningen, og får også 20 % rabatt på medlemskap.

Husk å logge inn for å se rabattene dine!

Tilbakemelding fra medlemmene

“Vi opplevde at en leverandør ikke leverte som avtalt. Situasjonen føltes svært urimelig, og vi var usikre på om vår oppfatning av avtalen var riktig, og hvilke rettigheter vi hadde. Medlemshjelpen i Bedriftsforbundet var til god hjelp, og veiledet oss raskt i forhold til hvordan vi burde håndtere saken videre”

Hilde Dromnes
Hilde Dromnes, daglig leder i Bedriftsprofil AS