Minikurs i MEDARBEIDERSAMTALER (Bergen)

På dette kurset lærer du hvordan du kan bruke medarbeidersamtalen som et godt verktøy. Du skal bli trygg på å gjennomføre en medarbeidersamtale, hvor dine medarbeidere opplever at du som leder avklarer forventninger, behov og bidrag til din bedrifts resultater. Målet er mer motiverte medarbeidere, som gjennom høyt engasjement skaper bedre resultater! Du vil få konkrete verktøy du kan bruke i arbeidet ditt med medarbeidersamtaler i din bedrift.

INNHOLD i kurset:

- Hvorfor medarbeidersamtaler?
- Hva kjennetegner en god samtale?
- Ulike typer medarbeidersamtaler
- Innhold i samtalen
- Forberedelser, gjennomføring og oppfølging
- Hvordan skape god dialog
- Samtaletrening

Om kursholder Birte Aasen

Birte Markeseth Aasen (45) er administrasjonsleder ved fagskolen i Hordaland, og har jobbet med ledelse, HR, personal og administrasjon i en årrekke. Hun har selv vært leder for små og større grupper, og har holdt ulike kurs for mange forskjellige medarbeidere og ledere. Hun er utdannet fra Norsk Lærarakademi, og har jobbet både i privat og offentlig sektor. Hun har blant annet vært med på å bygge opp og gjennomført utviklingsprogrammene for Coca-Cola i Norge.

Birte_Aasen.jpg

16 november
kl. 13:00 - 16: 00
Vestre Strømkai 9, 5008 Bergen (ved siden av Kiwi-butikken vis a vis Bystasjonen)

Flere arrangementer

Bedriftsforbundet tilbyr nettbaserte kurs

Sammen med nettkursleverandøren Munio og andre bransjeforeninger tilbyr Bedriftsforbundet forskjellige nettbaserte kurs.

Big data - et hav av muligheter!
tirsdag 17 oktober 2017

Hør Tor Jakob Ramsøy, CEO i Around, fortelle om sin reise "Fra fjell av data- til et hav av muligheter". GRATIS for medlemmer i Bedriftsforbundet!