Kurs og aktiviteter

Bedriftsforbundet tilbyr nettbaserte kurs

Sammen med nettkursleverandøren Munio og andre bransjeforeninger tilbyr Bedriftsforbundet forskjellige nettbaserte kurs.

Big data - et hav av muligheter!

Hør Tor Jakob Ramsøy, CEO i Around, fortelle om sin reise "Fra fjell av data- til et hav av muligheter". GRATIS for medlemmer i Bedriftsforbundet!

tirsdag 17 oktober 2017
Min Bedrift / Gründermessen Stavanger

På Min Bedrift / Gründermessen blir du inspirert, finner nye bekjentskaper og får viktig kunnskap om å starte og forbedre egen bedrift.

tirsdag 31 oktober 2017
Min Bedrift / Gründermessen Oslo

På Min Bedrift / Gründermessen blir du inspirert, finner nye bekjentskaper og får viktig kunnskap om å starte og drive egen bedrift.

onsdag 15 november 2017
Foredrag av Mireen Fikse - Fifty Slides of Green

Mireen Fikse, gründer av Urban Cultivator Norge, kommer for å snakke om hva som er mikrogrønt, og hva kan det gjøre for din kropp.

onsdag 15 november 2017
Minikurs i MEDARBEIDERSAMTALER (Bergen)

På dette kurset lærer du hvordan du kan bruke medarbeidersamtalen som et godt verktøy. Du skal bli trygg på å gjennomføre en medarbeidersamtale, hvor dine medarbeidere opplever at du som leder avklarer forventninger, behov og bidrag til din bedrifts resultater. Målet er mer motiverte medarbeidere, som gjennom høyt engasjement skaper bedre resultater! Du vil få konkrete verktøy du kan bruke i arbeidet ditt med medarbeidersamtaler i din bedrift.

torsdag 16 november 2017